مشکلاتی که غبغب ایجاد می کند
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

دلائل ایجاد غبغب

معمولاً 3 دلیل برای ظاهر غبغاب وجود دارد:

1- افسردگی ارثی

2- افزایش سن، شل شدن پوست گردن و عضلات آن

3- چاقی مفرط که ممکن است در برخی موارد حتی پس از کاهش وزن نیز از بین نرود و به آن چربی مقاوم می گویند.

 

مشکلاتی که غبغب ایجاد می کند

همه مردم می خواهند همیشه زیبا باشند یا زیبایی از دست رفته خود را بازیابند. اکثر افرادی که با این مشکل مواجه هستند، مخصوصا خانم ها، داشتن یک دست و پا بزرگ در واقع مانند یک کابوس است که هر روز تکرار می شود. راه های زیادی برای درمان آن وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

راه های رفع غبغب

برای رفع این مشکل می توانید از دو روش جراحی و غیرجراحی استفاده کنید. راه حل این مشکل اغلب در دسترس است، به خصوص روش های غیر جراحی که در بسیاری از مراکز ارائه می شود. متأسفانه در برخی موارد از این روش ها به دلیل عدم دانش یا تجربه کافی عوارضی ایجاد می شود. ما به شما توصیه می کنیم تا زمانی که با پزشک خود ملاقات نکرده اید و با آن مشورت نکرده اید، تصمیم خود را نهایی نکنید.

 

عمل جراحی چگونه انجام می شود؟

از آنجایی که پف معمولاً در اثر انتقال چربی از قسمت های مختلف صورت و فک ایجاد می شود، بنابراین هدف اصلی از عمل تخلیه چربی اضافی در این ناحیه است.

اگر چین و چروک ناشی از سستی و پیری چین و چروک است. جراح لیفت گردن و لیفت پوست را همزمان پیشنهاد می کند و انجام این دو عمل با هم ظاهر فرد را به کلی تغییر می دهد و فرد بسیار زیباتر از قبل می شود. علاوه بر این، کسانی که اضافه وزن دارند نیز توصیه می شود از شر چاقی خلاص شوند. در حین عمل از بیهوشی استفاده نمی شود و نیازی به تجربه عوارض جانبی بیهوشی عمومی نیست. سپس پزشک تصمیم می گیرد از چه تکنیکی استفاده کند و با ایجاد چندین برش در ناحیه زیر چانه و زیر فک، عمل را انجام دهد.

جراحی رفع غبغب در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: